replica horloge

replica horloge
replica horloge

2015年12月30日星期三

Super Lovers - Love Love Message kijken

Vandaag, ik ben terug naar de Super Lovers horloges weer, en nog eens, het is een compleet andere stijl (dat is de reden waarom ik hou van dit merk zo veel).
Dit model heb ik Love Love Message opgeroepen op basis van de geschreven tekst aan de bovenkant van de zaak. Zoals mag worden verwacht van de naam, dit horloge is een met een bericht / memo functie waarbij korte berichten kunnen worden opgeslagen in het geheugen. Deze worden weergegeven met behulp van de bovenste regel van het LCD-scherm dat is een dot matrix array (5x41 dus 7 5x5 letters in een keer kan zien). De onderste regel van het LCD-scherm is een standaard set van cijfers (6), die normaal gesproken geeft de tijd. De rest van de modi zijn vrij standaard, met dat er dubbele tijd, stopwatch, timer, en dagelijks alarm opties, alsook het bericht staat.
De zaak is rond en gemaakt van doorzichtig plastic met 4 knoppen aan de randen. Er is een grote knop aan de voorkant onder de LCD, en dit activeert de el-backlight. De band is een bijpassende doorzichtig plastic, en heeft de Super Lovers logo en de tekst liefhebbers Digital afgedrukt op beide helften. De achterkant van het horloge is van roestvrij staal en heeft alleen de naam Super liefhebbers afgedrukt over het midden.
Ik weet niet wanneer dit model komt uit want er is niet veel over dit merk online (maar alle info die ik tot nu toe verzameld kan worden gevonden in mijn andere Super Lovers berichten). Mijn gok is dat dit een zou zijn vroege jaren 2000 model, maar het is puur een gok.
Bekijk meer rolex Zwitserse en iwc cousteau divers horloges

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex