replica horloge

replica horloge
replica horloge

2015年12月13日星期日

Deadman Skull Horloge GV 6674

Ik ga een late Halloween feestje vanavond, dus ik wilde een horloge met een beetje een horror thema en dit Deadman horloge leek perfect te zijn.
De Deadman (of Dead Man) merk is een van mijn favoriete lijnen van horloges, maar zijn relatief onbekende online. Ze zijn een modemerk, die rond was in de late jaren '90, het maken van een breed scala van verschillende ontwerpen, maar ik weet het niet hoe lang ze waren actief. Een aantal van de ontwerpen die worden gebruikt zijn gebruikt door andere merken zo goed, dus dat maakt het meer van een mysterie.
Dit model is de GV 6674 (misschien GV6674), en heeft de meest ongewone zaak vorm van de reeks tot nu toe. Het ontwerp lijkt een vreemde schedel met een groot voorhoofd, waar het gezicht zit te zijn, met de ogen en lacht hieronder mond. De klok deel is een quartz analoog 3 handontwerp wijzerplaat, zonder cijfers, maar markeringen op de 3, 6, 9, en 12 uur posities. De Deadman naam is op het gezicht, de achterplaat, en ook op de sluiting van de de bijpassende metalen band.
Een andere mysterieuze ding met dit ontwerp was dat ik op een dag vond ook een stof naaien-op patch met een soortgelijke alien schedel vorm, maar met een yin & yang symbool waar de klok is hier, en het was ook wordt Deadman genoemd ...

bekijk meer horloge en Alain Silberstein Krono Bauhaus 2

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex